OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. VŠEOBECNÉ USTANOVENÍ
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“), registrované pod jménem MUDr. Slavka Kozlová (dále jako “prodávající” nebo “terapeut”), se sídlem firmy: Řadová 670, Říčany u Brna, 66482, Česká republika, identifikační číslo (IČO) 08444790, s aktuální provozovnou Dr. Slávka – Mahora na adrese: AGNI Centrum, Zámecká 49, Rosice u Brna, 665 01, upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s objednávkou služby nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“).
1.2 Služby jsou prodávajícím nabízeny na webové stránce umístěné na internetové adrese www.drslavka.cz (dále jen „webová stránka“) jako terapie, masáže a konzultace – osobní formou či online konzultacemi (obojí dále jako “sezení”).
1.3 Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
2. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
2.1 Objednávka vzniká na základě závazné rezervace s povinností platby, rezervace jde přes bezplatný rezervační systém Reenio, rezervační systém je jednoduchý na obsluhu a může ho obsluhovat kupující i prodávající. Objednání přes rezervační systém slouží pro závazné objednání termínu sezení a platí pro něj práva a povinnosti pro obě strany, včetně storno podmínek (viz bod 4).
2.2 Smluvní vztah, t.j. uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím, vzniká doručením přijetí objednávky, akceptací objednávky prodávajícím a zasláním potvrzujícího mailu kupujícímu – tzn. je domluven termín poskytnutí služby.
2.3 Hned po obdržení objednávky prodávající zašle kupujícímu potvrzující mail se souhrnem objednané služby, datu, času a rozsahu sezení. 24 hodin před plánovaným sezením přijde do mailové schránky kupujícímu informativní mail, jako připomínka termínu sezení.
2.4 Objednávku přes rezervační systém lze uskutečnit nejpozději 24 hodin před plánovaným termínem sezení, pozdější objednání lze zkusit výhradně telefonicky, nemusí být ale ze strany prodávajícího akceptováno.
2.5 Při objednávání služby je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje poskytované kupujícím při objednávání služby jsou prodávajícím považovány za správné.
2.6 Prodávající má právo odmítnout objednávku bez udání důvodu v případě, že dojde na straně kupujícího k porušení zákona, dobrých mravů, či k nekalému jednání směřující k získání informací o konkurenčních službách a produktech.
2.7 Prodávající má právo odstoupit od smlouvy v případě nemožnosti plnění, a to zejména v případech nemožnosti splnění požadavků ze strany kupujícího.
2.8 Prodávající není plátce DPH. Uvedená cena služby je konečná a je uvedena včetně DPH v případech, kdy tak stanoví zákon. Aktuální ceník služeb se nachází na webových stránkách prodávajícího, www.drslavka.cz
2.9 Prodávající neručí za řádné fungování e-mailové schránky kupujícího, tudíž smluvní vztah vznikne i v případě, že kupující nezajistí řádné fungování své e-mailové schránky (zejména nedostatek volného místa v e-mailové schránce či doručení e-mailu do kategorie nevyžádaných sdělení). Z uvedených důvodů může kupující zažádat s příslušným odůvodněním o opětovné zaslání e-mailu.
3. CENA SLUŽBY A PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1 Cenu služeb dle těchto všeobecných obchodních podmínek může kupující uhradit
prodávajícímu následujícími způsoby: bezhotovostně předem:
– převodem na účet prodávajícího,
č.ú. 2601988199 / 2010, u mezinárodní platby: IBAN CZ34 2010 0000 0026 0198 8199, SWIFT/BIC: FIOCZPPXXX, účet vedený u FIO banka a.s. (dále jen „účet prodávajícího“),
– online platební bránou (Comgate), propojenou s rezervačním systémem Reenio,
Nebo po absolvování terapie:
– hotově na místě,
– QR kódem a převodem na účet prodávajícího.
3.2 Bezhotovostní platba převodem na účet je splatná 7 dnů od vystavení faktury nebo nejpozději v den uplatnění služby, jinak smlouva zaniká. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije. U bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
3.3 Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 2.10. obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu služeb předem.
3.4 Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad/fakturu před poskytnutím služby a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího. U platby v hotovosti vystaví prodávající příjmový daňový doklad na místě, v den uplatnění služby.
4. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, STORNO PODMÍNKY
4.1 Kupující má právo bezplatně odstoupit od smlouvy ve lhůtě měsíc před uskutečněním poskytování služby, nejpozději však 2 dny před objednaným dnem sezení. Při sezení např. v pátek odpoledne lze zrušit objednávku do úterní půlnoci v daném týdnu, při sezení v úterý dopoledne lze zrušit objednávku do sobotní půlnoci předešlého týdne. V rámci férovosti prosím nerušit termíny sezení bezdůvodně na poslední možnou chvíli, děkuji vám za to.
4.2 V případě zrušení objednávky ve lhůtě kratší než odstavec 4.1 je storno poplatek 100 % částky, jako by služba proběhla.
4.3 V případě nemoci nebo jiného vážného důvodu se akceptuje přesunutí termínu na náhradní termín. Prosím o co nejdřívější domluvu, a to výhradně telefonicky či sms na čísle +420 776 808 866, akceptuje se jen vážný důvod – nemoc.
4.4 Byla-li kupujícímu již služba poskytnuta, nelze od smlouvy odstoupit.
5. PODMÍNKY SEZENÍ
5.1 Sezení probíhají osobně či online.
5.2 Délka jednoho sezení je 55 minut a 80 minut. Na sezení je klient povinen být včas, ať už se jedná o sezení osobně nebo on-line. Pokud klient nebude na sezení nedostaví, klient je povinen uhradit odměnu v plné výši, jako by sezení proběhlo.
5.3 Závazek terapeuta – terapeut se zavazuje uskutečnit terapeutické sezení v dohodnutém místě a čase. Místo sezení je v provozovně, nebo v domácím prostředí klienty (u služby domácí rehabilitace), nebo doma či jinde u online služby. Během sezení bude terapeut poskytovat své služby s využitím svých znalostí a s náležitou odbornou péčí a podle jeho nejlepšího vědomí a svědomí.
5.4 Odpovědnost – terapeut v žádném případě neodpovídá za škodu, či jinou majetkovou či nemajetkovou újmu, odpovědnost za zdraví je na straně klienta. Terapeut odpovídá za své profesní kompetence, za svou erudici, vzdělání, dodržuje lékařské tajemství a diskrétnost.
5.5 Klient podstupuje sezení ze své svobodné vůle, má právo během sezení kdykoliv vyjádřit svůj názor nebo nelibost.
5.6 Záruky – terapeut neposkytuje žádné záruky, že terapeutické metody sezení budou 100% fungovat v rámci sezení. Výsledky sezení jsou velmi individuální a záleží na mnoha okolnostech, které není možné předem předvídat. Terapeut v žádném případě neposkytuje žádné záruky za výsledek, ani za výsledky terapeutických služeb neodpovídá, odpovídá za výkon služby v rámci jeho kompetencí.
5.7 Důvěrný materiál – v rámci terapie klient poskytne osobní údaje a další důvěrné údaje a materiály, které se klienta týkají. Terapeut je povinen učinit příslušná opatření, která lze rozumně požadovat k ochraně těchto údajů a materiálů a bez souhlasu klienta je nesmí zpřístupnit žádné třetí osobě. V případě souhlasu klienta může důvěrné údaje poskytovat třetí osobě pro účely vzdělávání a mentoringu.
5.8 Reference klientů terapeuta dohledatelné na webu nebo jiných sociálních sítích jako LinkedIn, FG, Instagram, YouTube apod. prohlašuje terapeut za ověřené a pravé, nijak neupravené. Ověření probíhá pomocí emailu, ofocení apod.
5.9 Svobodný výběr mezi terapeutem a klientem platí oboustranně, klient má právo od terapeuta kdykoliv odejít, terapeut má právo se s klientem kdykoliv po ukončení daného sezení rozloučit a dále již v sezeních nepokračovat.
6. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
6.1 Prodávající neodpovídá kupujícímu za majetkovou či nemajetkovou újmu, která vznikne kupujícímu nepředvídatelnou událostí, jednáním třetí osoby, úmyslným či nedbalostním jednáním kupujícího při využívání poskytované služby nebo při činnosti s ní spojené.
6.2 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869.
6.3 Prodávající je oprávněn k prodeji služeb na základě živnostenského oprávnění viz 1.1. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
7.1 Prodávající odpovídá kupujícímu, že služba, kterou poskytuje:
– má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu služby,
– se služba hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se služba tohoto druhu obvykle používá,
– služba vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.2 Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na jeho e-mailové adrese. U reklamace preferuje prodávající domluvit se s kupujícím dohodou. Prodávající je povinen kupujícímu vydat prostřednictvím elektronické pošty potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje. Dále vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. V případě oprávněné a důvodné reklamace také potvrzení o provedení nápravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
8.1 Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva kupujícího vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
8.2 Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
8.3 Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou zasílány jako příloha ke stažení spolu s první fakturou za objednané služby. Uhrazením faktury se má za to, že jsou plně a dobrovolně akceptovány oběma smluvními stranami.
Platnost od 1.5.2024